Gospodarowanie zbędnymi i zużytymi składnikami majątku
Informacja o zbędnych składnikach rzeczowych majątku ruchomego Gminy Opalenica.
GK.6131.2.43.2016.BB
1.
Nazwa i siedziba sprzedającego:
Gmina Opalenica
ul.
3 Maja 1
64-330 Opalenica
2.
Przedmiot przetargu:
Samochód osobowy marki Mercedes
Benz o następujących danych technicznych:
Rok
produkcji: 1989
Data pierwszej rejestracji: 20.07.1995 r.
Nr
rejestracyjny: PNT 21008
Nr karty pojazdu: nie wydano
Nr
identyfikacyjny (VIN): WDB60136110933429
Kolor nadwozia: biało
- zielony
Pojemność/moc silnika: 2400cm,
Rodzaj skrzyni
biegów: manualna
Przebieg: 455323 km
Pojazd
przeznaczony do sprzedaży wymaga remontu kapitalnego silnika, ,
zawieszenia oraz nadwozia w zakresie prac blacharsko lakierniczych.
3.
Tryb przetargu:
pisemny przetarg ofertowy
Oferta
pod rygorem nieważności, powinna być sporządzona w formie
pisemnej i musi zawierać następujące dane oferenta:
1. imię
i nazwisko lub nazwę firmy,
2. miejsce zamieszkania
(siedziba),
3. numer telefonu,
4. numer PESEL w przypadku
podatników będących osobami fizycznymi objętymi rejestrem PESEL
nieprowadzących działalności gospodarczej lub niebędących
zarejestrowanymi podatnikami podatku od towarów i usług, NIP w
przypadku pozostałych podmiotów podlegających obowiązkowi
ewidencyjnemu,
5. datę sporządzenia oferty,
6. oferowaną
cenę,
7. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem
technicznym pojazdu i warunkami przetargu.
4.
Cena wywoławcza samochodu:
Cena
wywoławcza samochodu wynosi 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden
tysiąc złotych 00/100) brutto.
Warunkiem
przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości
100,00 zł (słownie złotych: sto złotych 00/100). Wadium należy
wpłacić na rachunek bankowy Gminy Opalenica PKO BP SA 54 1020 4144
0000 6002 0007 0458 dowód wpłacenia wadium należy załączyć do
oferty).
Wadium
wpłacone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub
zostaną odrzucone, zostanie zwrócone na wskazany przez oferenta
rachunek bankowy niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty. Wadium nie
podlega zwrotowi w przypadku, gdy uczestnik przetargu, który wygrał
przetarg, uchyli się od zawarcia umowy. Wadium złożone przez
Nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny.
5.
Termin, miejsce i tryb złożenia oferty:
Ofertę
należy złożyć w zamkniętej kopercie adresowanej wg wzoru:
Gmina
Opalenica
ul.
3 Maja 1
64-330
Opalenica
NIP
788-19-16-724
„Oferta na zakup samochodu Mercedes Benz”
Ofertę
należy przesłać pod wskazany adres albo złożyć w biurze
podawczym Urzędu Miejskiego w Opalenicy.
Ostateczny
termin składania ofert ustala się na 29.09.2016 r. do godz. 10 °°.
Termin
związania ofertą Sprzedający określa na 14 dni.
Komisja
przetargowa odrzuci ofertę, jeżeli:
1.
została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu
lub przez oferenta, który nie wniósł wadium;
2.
nie zawiera danych i dokumentów, zgodnie z wzorem formularza
ofertowego, lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną
wątpliwość, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do
uznania jej za nową ofertę.
O
odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadamia niezwłocznie
oferenta.
6.
Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
Otwarcia
ofert dokona komisja przetargowa w dniu 29.09.2016 r. o godz. 10 15,
pokój nr 1 w Urzędzie Miejskim w Opalenicy ul. 3 Maja 1, 64-330
Opalenica.
7.
Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot
przetargu:
Urząd Miejski w Opalenicy
ul. 3 Maja
1
64-330 Opalenica
Pojazd
będzie udostępniany zainteresowanym w dniach od poniedziałku do
piątku w godzinach pracy Urzędu po uprzednim powiadomieniu
telefonicznym.
Osoba do kontaktu: Błażej Buda tel. 665 300
554
8.
Organizator przetargu zastrzega sobie prawo unieważnienie przetargu
na sprzedaż samochodu bez podania przyczyny.
9.Inne
informacje:
1.
Komisja przetargowa wybierze oferenta, którego oferta będzie
spełniała wymagania określone w punkcie 3 niniejszego ogłoszenia
i który zaoferuje najwyższą cenę za pojazd będący przedmiotem
przetargu.
2. W przypadku złożenia równorzędnych ofert o
najwyższej wartości, komisja przetargowa zorganizuje dodatkowy
przetarg w formie aukcji dla oferentów, którzy złożyli te oferty,
z kwotą postąpienia nie niższą niż 100,00 zł. Komisja zawiadomi
oferentów, o których mowa o terminie dodatkowego przetargu.
3.
Data podpisania umowy kupna-sprzedaży zostanie wyznaczona
niezwłocznie po pozytywnym zakończeniu przetargu.
4.
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu
(pomniejszoną o wartość wpłaconego wadium) przed podpisaniem
umowy kupna-sprzedaży pod rygorem utraty wadium.
5. Wydanie
przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po podpisaniu
umowy kupna-sprzedaży.
Załączniki
do pobrania:
1. Oferta na zakup samochodu
2. Umowa
kupna - sprzedaży
Lista wiadomości